sanitek

محل تبلیغ شما تهران گراف


فروش کانکس

ا

امروزه صنعت کانکس و خانه هاي پيش ساخته بشدت درحال رشد و شکوفايي است . اين صنعت در کشور ايران از دهه ي 40 شمسي با ورود کيوسک هاي مطبوعاتي به مردم ايران معرفي شده و در آن زمان اين سازه ها را بطور کامل فلزي ساخته و مانند يک قوطي بزرگ فلزي طراحي و توليد مي کردند و از هيچ گونه امکانات رفاهي در ساخت آن ها بهره برده نمي شد .
سال ها طول کشيد اين سازه ها دچار تحول و رشد شدند و اين اتفاق از اواخر دهه ي 60 در اين سازه ها شروع شد و به عايق هاي حرارتي در بدنه ي آن ها توجه شده و از عايق حرارتي پلاستوفوم بهره برده شد . 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 35

تاریخ انتشار: سه شنبه 13 فروردين 1398 ساعت: 19:41
ادامه مطلب
نظر

محافظ موبايل و تبلت را با راهنماي خريد برچسب تهيه نماييد.

ا

%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%B1%DA%86%D8%B3%D8%A8-%D9%85%D8%AD%D8%A7%D9%81%D8%B8-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D9%88-%D8%AA%D8%A8%D9%84%D8%AA.jpg

 

اگر چه بيشتر شرکت هاي توليد کننده گوشي و تبلت از شيشه هاي گوريلاگلس استفاده مي کنند، با اين وجود باز هم به برچسب نياز دارند. اين محافظ ها براي لپ تاپ هم قابل استفاده هستند. برچسب هاي جديدي که در بازار موجود هستند، قابليت ضدخش دارند و تا مدتها کيفيت و شفافيت اوليه را حفظ مي کنند. هر چند بسياري تصور مي کنند هر چه قيمت محصول بالاتر رود، کيفيت آن به همان اندازه افزايش مي يابد. که اين تصور درستي نيست اما بسياري از جانبي فروشي ها ميتوانند با خريد عمده گلس و فروش آن به همان قيمت عمده هم از قيمت خوب و کيفت مناسب بهره مند شوند و به ديگران هم اين خدمات را ارائه دهند . بهتر است براي تهيه يک برچسب محافظ موبايل و تبلت تا انتهاي مطلب با ما باشيد.

 

محافظ‌هاي صفحه نمايش موبايل و تبلت به چند نوع تقسيم مي شوند؟

 

q-Tempered-Glass-Screen-Protector-0011.jpg

 

محافظ هاي معمولي براي تبلت و گوشي همراه

اين نوع برچسب هاي محافظ موبايل و تبلت به دو نوع براق و مات تقسيم مي شوند که ضخامت آنها با هم متفاوت است. اين برچسب ها مي توانند از صفحه نمايش گوشي و تبلت در برابر خش محافظت کنند. جنس آنها از سيليکون است و بر روي حالت لمسي صفحه نمايش تاثير مي‌گذارند و ممکن است باعث دير عمل کردن گوشي يا تبلت شوند. برچسب هاي معمولي براق اثر انگشت را جذب مي کنند که مدام بايد صفحه نمايش را با دستمال پاک کنيد.

 

محافظ‌هاي ضد تشعشع و بازتاب نور

اين نوع محافظ ها مات هستند و از درخشش صفحه نمايش گوشي در برابر نور آفتاب جلوگيري مي کنند. کار با آنها راحت است و با برندهايي مانند بوف، هوکو موشي، ريمکس و … در بازار موجود هستند. قيمت آنها با توجه به نوع و اندازه صفحه نمايش گوشي متفاوت است. البته نسبت به برچسب محافظ موبايل و تبلت معمولي گرانتر هستند.

 

محافظ‌هاي ضداثر انگشت

يکي ديگر از انواع برچسب محافظ موبايل و تبلت خاصيت ضد اثر انگشت دارند که ديگر به دستمال نياز نداريد. اين نوع برچسب ها ضدخش و مات هستند و در عين حال در مقابل تشعشع نور مقاومند. از ديگر ويژگي هاي محافظ هاي ضداثر انگشت مي توان به ظاهر زيباي آنها اشاره کرد.

 

برچسب محافظ موبايل و تبلت ضدآب

يکي از گرانترين برچسب محافظ موبايل و تبلت با خاصيت ضدآب در بازار موجود است که البته اين ويژگي تنها در حد تبليغات است و نمي توان به طور کامل به آنها اعتماد کرد. در واقع اين نوع برچسب ها خاصيت ضدآب ندارند و به همين دليل بسياري از کاربران دچار اشتباه مي شوند. بابت آن هزينه بالايي پرداخت مي کنند در حال ممکن است براي تبلت يا گوشي آن هم مشکل ايجاد شود. زيرا با تصور ضد آب بودن اين برچسب‌ها دقت چنداني در خصوص ريختن آب روي صفحه نمايش دقت نمي کنند ولي طرفداران خودش را دارد و بسياري از افراد هم خريد ميکنند شما ميتوانيد براي تهيه اين گلس هاي ضد آب با قيمت مناسب به مراکز جانبي فروشي هايي که فروش عمده گلس و يا خريد گلس عمده انجام ميدهند مراجه کنيد .

 

برچسب محافظ موبايل و تبلت ضدضربه

سازندگان اين نوع برچسب ها ادعا مي کنند که در برابر شکستگي صفحه نمايش کاملا مقاوم هستند و قيمت بالايي دارند که اين امکانات را هم به طور کامل ندارند اما اين گلس ها طرفدار زيادي دارند البته بايد ذکر شود که با خريد گارد و گلس عمده ميتوان حجم بسياري از فزايش قيمت را کم کرد چون قيمت عمده اين لوارم جانبي از تکي آن ها کمتر است و به همين سبب افراد ميتوانند از شعبات لوازم جانبي فروشي ها گلس مورد نظر خود را با قيمت اصلي و کيفيت بلا تهيه کنند . اما بايد گفت که هيچ برچسبي نمي تواند از صفحه نمايش در برابر ضربات سنگين جلوگيري کند. اگر گوشي يا تبلت در زير يک جسم سنگين وزن قرار بگيرد، برچسب توانايي محافظت از آن را ندارد. پس زمان خريد به اين موارد توجه داشته باشيد.

 

نکته:شيوه چسباندن محافظ موبايل و تبلت

 

 

 

منبع : پخش عمده گلس 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 49

تاریخ انتشار: سه شنبه 13 فروردين 1398 ساعت: 19:40
ادامه مطلب
نظر

سنگ‌تراش، سنگ‌شکن و حجار

ا

سنگ یکی از مواد مورد نیاز در صنایع دستی می باشد که در این مطلب در مورد سنگ شکن، سنگ تراش و حجار و کار هر یک از آنها صحبت می کنیم.

سنگ‌شکن
یکی از پیشه‌های پیش پا افتاده در کار ساختمان، کوه بری یا سنگ‌شکنی است و با اینکه وظیفهٔ ارزنده او حفاری و بیرون آوردن سنگهای بزرگ با اندازه‌های مناسب برای ساختمان و بنایی است اما در نظر مردم این پیشه چندان تعریفی ندارد. کوه‌بُر سنگ را به محلهای ساختمان تحویل می‌دهد و این سنگ به صورت دست نخورده و خام است و بزرگتر از اندازه معمولی است و بقیه کار آن را سنگ‌تراش در محل به عهده گرفته و قسمتهای اضافی را می‌تراشد.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 39

تاریخ انتشار: چهار شنبه 22 اسفند 1397 ساعت: 15:38
ادامه مطلب
نظر

خاتمکار و گذشته آن

ا

در سال ۱۹۳۷ وقتی که رضاشاه پهلوی می‌خواست چهارصدمتر مربع دیوار کاخ جدید خود در تهران را خاتم‌کاری کند از روش فنی که قرنها در ایران متداول و به نام خاتم‌کاری یا خاتم‌بند مشهور بود استفاده کرد. وقتی پوپ می‌گوید «... یک جفت در که متعلق به سال ۱۵۹۱ میلادی است و زمینهٔ آن از چوب گردوست و با استخوان و چوبهای دیگری روی آن موزائیک‌کاری کرده‌اند که آن را خاتم‌بند می‌نامند»، مقصودش همین خاتم‌کاریست.

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 37

تاریخ انتشار: چهار شنبه 22 اسفند 1397 ساعت: 15:36
ادامه مطلب
نظر

آماده کردن نخ ابریشم جهت رنگرزی

ا

روستائیان گیلان و مازندران که کرم ابریشم پرورش می‌دهند تخم نوغان (تخم ابریشم) را در ۱۵ اسفند از نزدیکترین نمایندگی انحصاری اداره نوغان می‌خرند. تخم نوغان در جعبه‌های ۱۰۰ گرمی به فروش می‌رسد. پرورش دهندگان متوسط در حدود ۱۰ جعبه می‌خرند. پرورش کرم ابریشم در تلمبار (پرورشگاه کرم ابریشم) که یک کپر چوبی مختص این ناحیه است انجام می‌شود. دیوارهای این کلبه چوبی مشبک است. 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 36

تاریخ انتشار: چهار شنبه 22 اسفند 1397 ساعت: 15:26
ادامه مطلب
نظر

صنایع فلزی در ایران باستان (بخش دوم)

ا

بلایف (Belaiew) یکی دیگر از فلزکاران روسیه رسالة آنوسوف را مطالعه کرد و در سال ۱۹۰۶ شمشیرهای اصیل کهن ایرانی را با روش عکسبرداری میکروسکپی تجزیه کرد. و به این نتیجه رسید که:

۱- آنچه که در قرون وسطی با نام فولاد موجدار در اروپا رایج شد، در روسیه به نام ایرانی آن بولات یا پولاد معروف بود.

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 55

تاریخ انتشار: چهار شنبه 22 اسفند 1397 ساعت: 15:22
ادامه مطلب
نظر

صنایع فلزی در ایران باستان (بخش اول)

ا

ر.ج. فوربس از یونانیان نقل می‌کند که کالیب‌ها (Chaybes) رعایای شاهان حتی در آسیای صغیر بین ۱۴۰۰ تا ۱۲۰۰ پیش از میلاد طریقهٔ غالگدازی آهن را متداول کردند و بدین ترتیب فولاد آبپذیر را اختراع کردند.

نامه‌های مکشوفه از مصر نشان می‌دهد که ارمنستان در آن دوره تهیه کننده و فروشندهٔ عمدهٔ آهن بود. افول سلطنت هیتها که در ۱۱۰۰ پیش از مسیح روی داد، به عقیدهٔ فوربس سبب شد که آهنگران ارمنی و کالیبی به کشورهای همسایه مهاجرت کنند بدین ترتیب پیشة خود را در آن کشورها گسترش دادند.

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 37

تاریخ انتشار: چهار شنبه 22 اسفند 1397 ساعت: 15:20
ادامه مطلب
نظر

ليست صفحات

تعداد صفحات : 5
صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد



دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((sanitek)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف